Wednesday, February 6, 2013

First Mistake

assalamualaikum

hari ni dpt satu pengalaman yg x bpe nk best
aku salah key-in data!
salah key in!
beb itu bukan kesalahan kecil-kecilan
itu namanye masalah besar
sepanjang praktikal ni blom pernah lg aku wat masalah
ayo0o0o0o0kk

kak jaja: dik (sambil muke nervous)
lija: ye kenape kak?
kak jaja: adik dah salah key in ni
lija: huh? abis tu mcm mane kak
kak jaja: akak x ley nk order kereta ni, sbb dah register kt Honda ni. Nama customer ni supposedly M, tp adik tulis N.

ha sudah
apekah?
ha saat2 mcm ni la aku ase nk menggile
sbb bile dh register, xley salah2
panjang ceritanya nnti
kena kol Honda Malaysia betolkan balik
satu hal plak
mase tu plak dh pkul 5.45
staff pulak dh balik
aduussss
dugaan apekah

kna tunggu esok untuk betolkan balik
mintak2 semuanyer berjalan dgn lancar esok
amin

p/s: pening aku,, so mari la ramai2 beli Nissan ke, BMW ke, Toyota ke
instead of Honda
xdela aku fenin kepala busy mcm ni
hehehe

moral: esok aku akan lebih berhati-hati
be positif and beat ur prob
peace
=)



2 comments:

  1. auwwww. it's pretty funny hahahah. poor u little thing. okay, aku beli kereta selain honda. it's nothing i'm sure it will be settled before u know it sayang.


    be careful next time. :)

    ReplyDelete